Inside
Een film, letterlijk vanuit het perspectief van de hoofdpersoon. Hannah bevindt zich in een levensbedreigende situatie, waarbij ze buiten haar eigen lichaam treedt. Zowel lichamelijk als geestelijk heeft ze de bodem bereikt. Ze raakt buiten bewustzijn. Alles is stil, alles is zwart. Er blijft slechts iets minuscuuls over, dat een eigen bestaan gaat leiden.