Remedial Reading Comprehension
Land verwerpt de dromerige beeldtaal van de historische trance-film en prefereert een sterk zelfverwijzend heden met gebruikmaking van macrobiotiek, de taal van de reclame en een leestest over de definitie van het woord ‘nonsens’ (hokum). De wereldvreemde regisseur verschijnt in een vlucht naar voren en zet zich af tegen de cinema van de lyriek. Maar vergeet niet: ‘Deze film gaat over jou, niet over de maker ervan.’