On the Marriage Broker Joke as Cited by Sigmund Freud in Wit and its Relation to
‘Twee pandaberen, die enkel bestaan op grond van een tekstfout, spelen balletje-balletje met de toeschouwer in een omgeving vol vals perspectief. Ze poneren het bestaan van allerlei films en personages. Er verschijnt een wetenschapper die een betoog houdt over de religieuze symboliek in een van die films. Tot slot krijgt de film een Freudiaanse duiding door het beeld van een slapende man, die ontwaakt door de wekker.’ (P. Adams Sitney)