Palm
In een christelijke context zijn palmbladeren het symbool van de overwinning en ook een voorafschaduwing van hergeboorte. Sandra Gibson gebruikt het palmmotief als een zuiver visueel object, als een weefsel, maar alludeert ermee op beide interpretaties. Hiermee keert ze ook terug van de animatiefilm naar directe registratie.