Medicine Box
Het vertrekpunt van Medicine Box is de inhoud van een medicijnkastje. Pillen van diverse vormen en maten worden als morsetekens gerangschikt, waardoor cryptische recepten ontstaan voor wondermiddeltjes. De bedoeling van het werk is het ter discussie stellen van de noodzaak van medicatie, en het besef van de invloed die een kleine pil op iemands gezondheid kan hebben.