Kilvo
Een afgelegen, kaal, bijna onvriendelijk landschap: Kilvo in Lapland was de inspiratie voor de muziek van Radian, en ook de begeleidende beelden van Michaela Grill spelen in op de afwijzing tot afbeelding van het kale landschap. Een viervoudig split-screen toont beelden van deze plek als waren het geanimeerde digitale postkaarten.