La vie d’un chien
Parijs, 1962. Een wetenschapper ontwikkelt de formule van een serum dat hem in een hond verandert. Het is pas wanneer hij zijn menselijke gedaante weer aanneemt, dat zijn problemen beginnen. Deze grappige maar wijze film is een soort hommage aan Chris Markers klassieker La Jetée uit 1962.