In een autobiografisch aandoend verhaal zien we een jonge vrouw die als schoonmaakster werkt in een ‘natto’-fabriek (een gefermenteerde sojadelicatesse). Een van haar schoolvriendinnen geeft tegenwoordig seksmassages, en ze vraagt zich af wat het nut is van haar werk, haar plek in de samenleving, ja eigenlijk van alles.