Glauben schenken
Een man belandt in een talkshow; een Japanse man bevindt zich in een bos. Zij hebben elkaar eerder ontmoet. Welke geheimen delen deze mannen? En zien we wel wat zij zien? Glauben Schenken is een film over perceptie en de verschillende lagen van de werkelijkheid.