De personages van deze film hangen de theorie aan dat alles goed en gladjes kan gaan, net zoals het is voor de ‘coole’ kerels in films en glossy tijdschriften. Zij willen ook ‘cool’ zijn. Ze willen liefhebben, bezitten, overleven en slagen. Maar zullen de nachtelijke straten van een grote stad hen een kans geven? Dit is een film over tienerdromers. Een nacht uit het leven van de helden die geen geld hebben, en die door vrouwen niet serieus worden genomen.