J.X. Williams’ beruchte epistel over de maffia van Chicago verschijnt voor het eerst op het grote doek, na bijna vier decennia in de vergetelheid te zijn geraakt. Het is een geheime geschiedenis van de Kennedy regering, waarin sprake was van een maffia samenzwering tegen Frank Sinatra om hem aan de heroïne verslaafd te maken.