Een huiskamerfeestje leidt tot omzwervingen in een flatgebouw bij de ingang van een kolenmijn. Het is winter en twee paren dansen de tango. Maar eigenlijk zijn ze alleen, in hun eigen flat. De dansfilm Nussin is geïnspireerd op de dansvoorstelling Ocho. De dansers maakten ook de choreografie.