Ariel
Leven en werk van de originele en obscure, jonggestorven sambazanger Vassourinha.
Zorgvuldige animatiefilm gemaakt op Korngold’s lied van zijn opera ‘Die Tode Stadt’.
Wie heeft een veejay nodig wanneer je de ideale combi tussen beeld en geluid al hebt?