Sunray lonkt naar je vanuit de beeldbuis; een opgeilende neonreclame van een of ander reisbureau in een denkbeeldige nachtelijke stad. Hung and horny on their own. Take it all. Shoot it all. Up all night. Opgezweept door de gitaren van Jesus and Mary Chain, schieten de teksten voorbij langs benzinestations en vervallen hotels.