–Van de Home Movie Master Oki worden ook nog twee korte films vertoond: Rokugatsu no kuchibiru / The lips of June (1993) en Irome / Colour eyes (1992). Over de eerste film schreef Oki zelf het volgende: ‘The Lips of June is the film which walks through landscape of June when boys want lips, lips, lips and finally lips of sky’. Oki maakt met grote regelmaat korte 8mm films die een goed beeld geven van de home movie kant van zijn filmmaken.