Santin
Een man staat in een lege ruimte, niet groter dan een transportcontainer. De eenmansparade, tegelijk grotesk, komisch en fascinerend, eindigt in een close-up van een enkel lichtpeertje, hoog aan de muur. In wat voor cel zit hij gevangen en wie bedient de muziek? (LIMA)