Poppy animatie combineert drie verhalen met uitzonderlijke figuren in de hoofdrollen, zoals een boeddhistische olifant, een aan sociale media verslaafde kip en een boomstronk met een insectenfobie. Kunstenaar Wong Ping gebruikte zijn eigen observaties uit het dagelijks leven als inspiratiebron. Zonder schroom en met messcherpe humor snijdt hij persoonlijke onderwerpen aan zoals digitale contacten, de vleselijke liefde, narcisme en angsten, gevat in flitsende neonkleuren. En uiteindelijk heeft ook deze fabel een moraal.
Reetu Sattar IFFR 2019 13′Bedwelmende geluidsperformance waarbij muzikanten elk een noot van een harmonium spelen, als tegengeluid bij de religieuze omwentelingen in Bangladesh.
María Molina Peiró IFFR 2019 20′In 1972 landt Charles Duke op de maan. De eeuwige strijd van de mens met beperkingen in tijd en ruimte.