Anteu
De zeventienjarige Anteu blijft als laatste overlevende achter in zijn dorp. Niet alleen is hij al vroeg ouderloos geworden, ook de andere dorpsbewoners verdwijnen één voor één. Anteu gaat rustig door met zijn solitaire leven, maar na een droom vraagt hij zich wel af wie hem zal begraven wanneer hij sterft. Zijn oplossing is vrij radicaal. De zintuiglijke, speelse vertelling met betoverend sound design stipt op subtiele wijze grote levensvragen aan.