The Invisible World
Mediakunstenaar McLean onderzoekt de invloed van de media op ons handelen. Met behulp van home movies, YouTube-films en sciencefictionfilms kijkt ze naar de manier waarop het individu verleid wordt steeds meer van zijn onafhankelijkheid op te geven in een wereld waarin alles draait om het bevorderen van de menselijke productiviteit.