The Sky Is on Fire
The Sky Is on Fire presents a hypothetical digital ruin of a virtual Miami street. This lifeless world resonates with the monologue of a Miami resident who reflects on the desire for immortality that drives our need to capture everything in an image. A critical reflection on our hypermediatised reality.