Your Face
In 2017, Tsai Ming-Liang shot the virtual reality film The Deserted. There are no close-ups in VR. The experimental documentary Your Face consists of nothing but close-ups. 12 long close-ups of people Tsai met in Taipei, as well as his preferred actor and muse, Lee Kang-sheng. Completed by an image that leaves room for reflection.