Tiger is een vrolijke animatie over een klein ondeugend tijgertje dat getekend staat op een bord. Als je hem alleen laat en er ligt niets te eten op zijn bordje, dan gaat hij op avontuur aan de eettafel, op zoek naar een lekker hapje.