De fantastische vliegwedstrijd
Welkom bij de fantastische vliegwedstrijd voor vogels! Tien teams gaan van start. Tijdens de race komen de deelnemers een voor een in de problemen. Behalve Team Kip… Hoe kan dat? Gebaseerd op het boek De fantastische vliegwedstrijd van Tjibbe Veldkamp.