The Great Feat
Om zijn kip Pascualina te redden uit de klauwen van Don Chucho, moet Pablo het opnemen tegen de beste toller uit de buurt. Gesteund door de andere kinderen in het dorp, weet Pablo een grootse prestatie te leveren.