Desi Oon is een ritmische stop motion-animatie over Deccani-schapen, wol en kleurrijke, levendige tradities. Volg Balu Mama en zijn kudde terwijl ze laten zien hoe plezier, cultuur en veerkracht samenkomen in India’s onderbelichte wolwereld.