Super Afghan Gym
In een sportschool in Kabul ontmoet een groep huisvrouwen elkaar tijdens het enige uur dat voor vrouwen is gereserveerd. Tijdens lunchtijd trainen ze achter gesloten deuren, en praten ze over lichamelijkheid en hun dagelijks leven.