Allies in Exile
Al veertien jaar lang trekken Syrische filmmakers Hasan Kattan en Fadi Al-Halabi samen op, en vertellen ze hun verhaal in oorlogstijd. Ze smeedden een band tijdens de revolutie, waar ze angst en hoop, vrolijkheid en hartzeer op camera vastleggen –momenten die een generatie hebben gevormd.