De Pakistaanse Zara wordt gechanteerd door haar online vriendje nadat ze hem een dansvideo heeft gestuurd. Ze zit gevangen tussen zijn manipulatieve gedrag en haar verlangen om liefde te ervaren. De camera volgt haar op de voet, waardoor je de wereld door haar ogen ziet.