De vampier staat symbool voor de dood die tot leven komt. Dergelijke transformaties vormen de centrale metafoor in deze experimentele korte film, die de veranderingen binnen een landschap, een lichaam en een identiteit onderzoekt. Geïnspireerd door eco-horror en bloederige exploitatiefilms presenteren filmmakers Lou Lou Sainsbury en Gabi Dao een beklemmend werk tegen de achtergrond van een voormalige kalksteengroeve en de heilige berggrot van Maria Magdalena. Met behulp van expressieve 16mm-cinematografie en een zintuiglijke soundtrack ontwricht het tweetal ideeën over leven en dood, gender en parasitisme.