Gamer Girls
Ze dachten dat de heroprichting van hun vrouwen-e-sportteam de grootste uitdaging zou zijn, maar als de gamingorganisatie de accounts van alle Hongkongse spelers blokkeert, moeten de Gamer Girls zich een paar weken voor de selectiewedstrijden zien te herpakken.
Dollhouse, een succesvol e-sportteam dat geheel uit vrouwen bestaat is ontbonden. Ze proberen hun leven weer op te pakken en doen of hun gamingjaren voorbij zijn. Maar de passie voor het wedstrijdgamen laat hen niet los. Gehergroepeerd, versterkt en met nieuwe motivatie keren ze terug als Gamer Girls. Summer, Raven, Kaki, Lilith en Miko transformeren een lokale cha chaan teng tot een gamingruimte en nodigen andere teams uit. Maar net als alles op gang komt, een paar weken voor de Hongkongse e-sportvoorronden, blokkeert de gamingorganisatie al hun accounts.
Gamer Girls, het energieke, levendige debuut van Veronica Bassetto en Sophie Yang, nodigt je uit mee te vechten voor Dystopian Glory (een gameworld die Bassetto zelf heeft ontwikkeld) en voorbij de grenzen van die wereld een onverschrokken held te worden. Met onmiskenbaar filmtalent creëren Bassetto en Yang een vermakelijke, empowerende e-sportfilm die aantoont dat tegenstanders ook kunnen samenwerken, en dat er in de wereld van het gamen en de echte wereld belangrijkere dingen zijn dan het eigen succes.