Female Teacher: Forbidden Sex
Noriko geeft les op de middelbare school en krijgt geregeld berichtjes op haar antwoordapparaat die lijken op liefdesverklaringen van een leerling. Tegelijkertijd heeft ze iets met haar collega Morimoto. Als ze op een date worden betrapt door hun leerlingen Mitsuru en Yumi, gonst het in de schoolgangen van de geruchten.
Dankzij het groeiende aandeel van seksfilms in de V-Cinema kon hij zijn speelfilmdebuut maken en dicht bij zijn wortels blijven. Nakata stapte later over naar andere genres, maar met Female Teacher: Forbidden Sex zette hij de standaard voor een sterk subgenre van direct-to-video-softporno. Hoofdrolspeelster Hitoe Otake, een voormalige Miss Japan, zou zelf ook carrière maken in de softpornofilms van V-Cinema. Ze groeide zelfs uit tot de ‘Koningin van V-Cinema’ en was een geliefd onderwerp in de roddelbladen.