Hana Selena Sokolović verbeeldt vol fantasie de reis van haar twee oudere zussen, Selma en Senka. Zij reizen, tijdens de belegering die in 1992 begon, vanuit Sarajevo naar Bosnië en Kroatië. Sokolović maakt daarbij gebruik van het poëtische dagboek van haar zus, Selma Parisi, destijds tien jaar oud. Door het gebruik van animatiefiguren, de voice-over van Selma’s dochter Sara Parisi en recente beelden ontgint de film de aangrijpende lyriek van de indrukken en mijmeringen van een kind.