Crime Hunter 3: Killing Bullet
De derde en laatste in de reeks kwam binnen een jaar na het origineel uit. Alle vertrouwde elementen zijn aanwezig en worden nog overtuigender uitgevoerd. Joe onderzoekt opnieuw een duister misdaadsyndicaat dat het leven bedreigt van zijn (dit keer vrouwelijke) collega.
Joe gaat terug naar zijn ex-geliefde Serika, niet wetend dat ze de minnares en marionet is van de Mexicaans-Japanse maffiabaas Nicol (Shimizu Kentaro uit Ikeda Toshiharu’s Mermaid Legend). Joe’s meerderen zien Serika als verdachte en lid van Nicols bende, dus als ze verdwijnt, moet Joe buitenstaanders inschakelen om haar terug te krijgen. Zijn sympathieke vrouwelijke collega Sunny en een ex-lid van Nicols bende helpen hem hierbij.
De derde film is grotendeels gedraaid op het eiland Guam, voor een Amerikaansere sfeer. Acteurs uit de eerste delen keren opnieuw terug in andere rollen, waaronder vaste waarde Matano Seiji. Deze Italiaans-Japanse acteur zou V-Cinema’s antwoord worden op Sly Stallone. Kers op de taart is de welkome terugkeer van Takeuchi Riki, zelf inmiddels een V-Cinema-superster en nu dus in een veel grotere rol dan in zijn korte optreden in het eerste deel. Hij spreekt zelfs een paar zinnen in het Engels voordat hij en Joe (met bandana, natuurlijk) samenkomen voor een indrukwekkende en explosieve finale die de eerste twee delen overtreft, ook wat betreft het wapentuig.