Callgirl Alice licht een bendeleider op, maar wordt gearresteerd door de agenten Goro en Yoshioka. Dit weerhoudt de bende er niet van een hinderlaag te leggen en Yoshioka te doden, waarna Alice en Goro moeten vluchten.
Toen Aoyama Shinji hard op weg was een festivallieveling te worden met verontrustende drama’s als Helpless en Eureka, maakte hij ook deze voor hem ongewoon spannende actiefilm. Hij brengt het genre terug tot de kern, van het vluchtende duo en de archetypische titel tot de vuurgevechten, martial arts-duellen en talloze achtervolgingsscènes.
Maar hij zag dit zeldzame uitstapje naar de V-Cinema (zijn enige andere direct op video uitgebrachte film was een sekskomedie) ook als een kans om te experimenteren. Tussen alle genreclichés vindt Aoyama nog genoeg ruimte voor inventieve surrealistische elementen, zoals politieagenten die vanuit een antiekwinkel opereren en een melancholische huurmoordenaar die zijn slachtoffers laat ontsnappen. De intrigerende non-lineaire verteltrant en de filmische verwijzingen lijken afkomstig uit totaal andere genres, zoals horror en de Hitchcockiaanse thriller.