Een ontroerend en persoonlijk verslag van het gruwelijke Maguindanao-bloedbad in de Filipijnen in 2009. Nena is de dochter van een fotojournalist wiens lichaam nooit is teruggevonden – waardoor zijn dood nooit officieel is bevestigd. Carl Joseph E. Papa gebruikt animatie om het documentaire materiaal te transformeren.
Dit is zeker geen doorsnee documentaire. Carl Joseph Papa (The Missing, IFFR 2024) maakt weliswaar veelvuldig gebruik van nieuwsbeelden, maar transformeert zijn vergaarde materiaal (waaronder Skype-interviews) tot animatie, waardoor hij niet-vastgelegde gebeurtenissen kan dramatiseren. De manier waarop deze creatieve benadering ruimte laat voor lyrische fantasieën over het verleden, het heden en de toekomst, ontroert misschien nog wel het meest.