Tragédia
Als de filmmaker op 13-jarige leeftijd zijn eerste videocamera krijgt, filmt hij zijn familie tijdens vakanties. Samen met zijn stiefmoeder, verbonden door hun gedeelde gevoel van verwaarlozing, beraamt hij de moord op zijn vader. Zanotta stuit meer dan tien jaar later op dit materiaal en verwerkt deze verborgen kindertijd op speelse wijze in een genreverhaal met gevonden beeldmateriaal, waarin hij zowel de misdaad die ze begaan als het ontstaan van zijn liefde voor cinema toont.