Prayer for Tending Death
Een queerperformance om geweld om te zetten in heling. Een traditionele dans en kostuums om koloniale erfenissen tegen te gaan. Een vredig ritueel om de imposante mannelijkheid van de hanengevechten, hun scherpe, beschadigende sporen en hun intense sigarenrook te verdunnen. De Nicaraguaanse multidisciplinaire kunstenaar Elyla creëert te midden van maskers en dampen een zuiverend en feestelijk gebed, een serene ceremonie van alternativiteit voor het helpen van de doden.