No dejes a los niños solos
Pluizige aliens vallen de aarde binnen in deze surrealistische musicalcomedy van de Japanse cultfilmmaker Ugana Kenichi.
Stella begint aan een tijdreis door zeven millennia om haar lang verloren gewaande vader te redden.
De non-binaire X verlangt naar transformatie in dit gedurfde, experimentele staaltje queer filmmaken.