Keyhole Conversation
Peter Larssons Keyhole Conversation lokt het oog naar beneden, richting de kleine opening van de camera. Via trillende, percussieve vormen van directe en stop-motionanimatie, maakt het oog opnieuw kennis met de grootte van een beeld. Soms gaat het over in een flikkering, maar het behoudt een betoverende aandacht voor de potloodstrepen en baggersporen van een verfkwast in de emulsie, allemaal onder begeleiding van een merkwaardige pulserende bliepjessoundtrack.