Wanneer haar luidruchtige familie haar graf bezoekt tijdens het jaarlijkse Qingming-festival, vindt oma Nai het vervelend dat haar rust wordt verstoord. Als ze ziet hoe haar kleinzoon Meng onder druk wordt gezet om te trouwen, besluit ze een dagje mee te gaan om de gang van zaken te beïnvloeden – in ieder geval een beetje. Een speelse en liefdevolle fictie die een balans weet te vinden tussen het serieuze onderwerp en de schattige toon.