Luttele uren na de begrafenis van haar man krijgt een pas weduwe geworden moeder een ultimatum: ze moet haar ouderlijk huis verlaten en een nieuw leven beginnen met haar zwager. Geconfronteerd met financiële onzekerheid en de druk van haar eigen familie, moet ze haar katholieke geloof zien te verzoenen met deze eis. In God’s Wife verkent Dika Ofoma de botsing tussen religie en gewoontes, en worstelt een vrouw met haar persoonlijke en culturele dilemma.