Die Jagd nach dem Glück
Als een oudere entertainer zijn publiek niet meer aanvoelt, bedenkt zijn dochter iets nieuws, gebaseerd op de nieuwste uitvinding voor een spektakel van ongekende grootsheid. Een gedurfde mengeling van acteurs en animatie met een kleine rol voor de legendarische Franse filmregisseur Jean Renoir. Deze laatste regieklus van set design-grootheid Rochus Gliese is de perfecte belichaming van Berlijns modernisme in de Weimar-periode.