Een commercial voor de magische kracht van Nivea-zeep in de vorm van een cut-outanimatiefilm. Haar huid is licht als zijde / Niets kan mijn hart zo verblijden. Een coproductie met Julius Pinschewer, de meester van de Duitse bioscoopreclame.