Een immens verhaal – een treinreis, een bruiloft en een tragedie – allemaal in twee minuten. Een opmerkelijk voorbeeld van filmische zuinigheid. Toch doet de beknoptheid van de film niets af aan de impact ervan. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.