Tien jaar geleden maakte het IFFR-publiek in de martial arts-misdaadkomedie Big Rocks (2010) kennis met Boris Ivković en zijn creatie Bore Lee. Het toenmalige publiek was diep onder de indruk van dit monumentale staaltje volkse surrealisme. Nu gaan we een paar jaar verder terug in de tijd, naar het begin van de Bore Lee-cultus, toen een groep jonge, rebelse filmmakers uit de hoofdstad hoorde van dit amateurgenie van het platteland en besloot een semiprofessionele film met hem te maken. Het resultaat, Bore Lee: U kandžama velegrada (2003), werd de succesvolste plaatselijk gemaakte videofilm in Kroatië, en dus kwam er een vervolg. In Bore Lee: Deadly Sins!wordt Bore Lee’s geboorteplaats Sinj bedreigd door terroristen. Kan deze Dalmatische Bruce Lee met zijn trouwe vrienden op tegen een leger van drugsgangsters, moorddadige nonnen, lesbische vampiers en andere supercriminelen onder leiding van de gestoorde professor Luka Kovač? Bereid je voor op de verrassendste en leukste IFFR-ervaring van 2025.