Um tropeço em cinco movimentos
Een visuele begeleiding van Tōru Takemitsu’s minimalistische compositie ‘Corona for Pianist(s)’. Met de grafische partituur, die noten als cirkels en punten weergeeft, als inspiratiebron focust de film zich op het kleine, het elementaire en het sensuele. Licht reflecterend op water, de patronen van het landschap, de beweging van handen: de tijd vertraagt en van ons wordt een opperste concentratie gevraagd.