Beknopt overzicht van de successen van de Unidad Popular waar het gewone volk van profiteerde, en een opsomming van alles wat later hardhandig is teruggedraaid door het Pinochet-regime. Let op de collages van een van de weinige echte DDR-avant-gardefilmmakers, Lutz Dammbeck.