Korte documentaire waarin filmmaker Jeske Maas op zoek gaat naar Nani Kamphuis, een van de Dolle Mina’s op de iconische ‘baas in eigen buik’-foto. Tegenwoordig woont ze afgezonderd in de Noord-Amerikaanse wildernis. Na haar verleden op de barricades besloot Nani de rust op te zoeken in Mount Shasta, Californië, waar ze zonder water, elektriciteit en gas leeft, overgeleverd aan de elementen.