Twee scholieren worstelen met het socialmediamijnenveld in dit Indonesische drama over de duistere kant van het online leven. De zeventienjarige vriendinnen Lisa en Sarah hopen op een carrière in de ASMR-wereld, maar als hun leven steeds meer beheerst wordt door hun schermpjes ontdekken ze al snel dat hun verslaving ook een keerzijde heeft. Als de een geobsedeerd raakt door porno en de ander verwikkeld raakt in een onderdrukkende relatie met een oudere man, wordt hun jeugdige onschuld een volwassen wereld ingesleurd – en daar zijn ze nog lang niet klaar voor. Als de gebeurtenissen een duistere wending nemen, moeten ze de kracht van hun vriendschap inzetten om de giftige wereld te overwinnen en het heft weer in eigen handen te nemen.
De gevierde filmmaker en scenarist Gina S. Noer is de vrouw achter de twee grootste kaskrakers na de hervorming in Indonesië: Ayat-Ayat Cinta (2008) en Habibie and Ainun (2012). Haar laatste werk als regisseur is wijs en intelligent en behandelt serieuze thema’s in een pakkend coming-of-ageverhaal dat tekenend is voor de hedendaagse samenleving.