In deze zeer actuele, observerende meditatie over de toenemende militarisering van de huidige maatschappij zien we wat er werkelijk gebeurt aan boord van een Amerikaans vliegdekschip, en achter de schermen van een militaire parade. Met zijn kenmerkende lange takes, vrij associërend gemonteerd, creëert de veelgeprezen experimentele documentairemaker Boris Poljak een sfeer van onbehagen en eenzaamheid, die perfect past bij de angst voor de onzekere toekomst die we allemaal voelen.